W dniach 27-29 września odbyły się w Mumbaju międzynarodowe targi spożywcze Annapoorna World of Food India. Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH S.A. w Mumbaju brało w nich aktywny udział promując się na polskim stoisku oraz pomagając firmom nawiązać współpracę z firmami indyjskimi. Podczas oficjalnego otwarcia stoiska polskiego 27 września obecna była Kierownik ZBH w Mumbaju, Ada Dyndo.
Na 72 m2 stoisku narodowym zorganizowanym przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR) w ramach Branżowego Programu Promocji polskich specjalności żywnościowych swoją ofertę eksportową promowało aż 9 polskich firm:
- P.W. „MAT” Marzena Tkaczuk - owoce i cukierki w czekoladzie,
- Spółdzielnia „Pokój” - krówki, toffi,
- LACTIMA Sp.z.o.o. - sery topione,
- Grupa Owoce Natury - świeże owoce i warzywa,
- MW FOOD Sp.z.o.o. Sp.K. - draże czekoladowe, produkty powlekane, produkty ekstrudowane, zabielacze i spieniacze do kawy,
- Agus Sp.z.o.o. - mleko w proszku, płatki śniadaniowe,
- Impekstir Operations - jabłka,
- Grupa Producentów Owoców „Polskie Jagody” - mrożone owoce borówki wysokiej i jagody kamczackiej, sok borówkowy NFC, sok z rokitnika, sok z aceroli, borówki liofilizowane, borówki świeże,
- Polska Fabryka Wódek Old Distillery Sp.z.o.o - alkohole wysoko-procentowe, wódka Paderewski i wódka Maxus.
Poza firmami biorącymi udział w targach w ramach misji handlowej, na targach swoje stoiska miały także nastepujące polskie firmy:
- Bioterm sp.z.o.o.
- Bogutti sp.z.o.o.
- Cruz Group Inc.
- Huzar sp.z.o.o.
- Jantar Wody Mineralne sp.z.o.o.
- ZPC Śniezka S.A.
Zagraniczne Biuro Handlowe w Mumbaju było także organizatorem spotkania B2B dla polskich przedsiębiorców uczestniczących w misji gospodarczej przygotowanej przez KOWR. Spotkanie odbyło się dzień wcześniej, 26 września w godz.: 9:00-14:00.
Program spotkania obejmował:
09:00 - 10:00 Seminarium nt. indyjskiego rynku rolno-spożywczego i kultury biznesowej w Indiach poprowadzone przez Kierownik ZBH w Mumbaju;
10:00 - 13:00 Rozmowy B2B z indyjskimi kontrahentami zaproszonymi przez ZBH w Mumbaju;
13:00 - 14:30 „Store-check”- wizyty w indyjskich sieciach handlowych.