Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Relacja z targów Aahar w Nowym Delhi

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Ada Dyndo | 2019-03-18 10:56:29
polska agencja inwestycji i handlu, zagraniczne biuro handlowe w mumbaju, zbh mumbaj, 2019, aahar, international food & hospitality fair, indie, sektor spożywczy, sektor hotelarski, targi, targi spożywcze, produkty rolne, żywność przetworzona, opakowania, owoce morza, mięso, produkty drobiowe, produkty mleczne, dodatki do żywności, składniki, piekarnie, wyroby cukiernicze, wino, napoje, kawa, herbata, zdrowie, żywność ekologiczna, bpp polskich specjalności żywnościowych

ZBH w Mumbaju uczestniczyło w targach spożywczych AAHAR International Food & Hospitality Fair w Nowym Delhi. W przyszłym roku PAIH planuje zaprosić polskie firmy do udziału i pokazania swojej firmy na polskim stoisku.

31. edycja AAHAR International Food & Hospitality Fair odbyła się w dniach 12-16.03.2019 r. w centrum wystawienniczym Pragati Maidan w Nowym Delhi. Są to jedne z najbardziej znanych międzynarodowych targów sektora spożywczego i HORECA w Azji Południowej. Organizatorem jest Indyjska Organizacja Promocji Handlu - India Trade Promotion Organisation (ITPO), rządowa agencja promocji indyjskiego Ministerstwa Handlu i Przemysłu. Tegoroczna edycja skupiła ponad 500 wystawców oraz 200 tys. odwiedzających.

 

Na targach obecne było także Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Mumbaju. Polska Agencja Inwestycji i Handlu planuje organizację misji biznesowej polskich firm, zwłaszcza producentów polskich owoców, na kolejną edycję targów w 2020 r.

ahaar1Wystawcy lokalni zaprezentowali takie produkty jak: produkty mleczne, wyroby cukiernicze, słodycze, produkty ekologiczne, produkty zdrowotne, produkty mrożone, produkty przetworzone, dodatki i konserwanty, syropy, soki i napoje energetyczne, alkohol, itp. Wiele firm przedstawiło także maszyny do przetwórstwa żywności, piece, chłodnie, specjalistyczne maszyny do pakowania produktów, itp. 

 

Poza strefą wystawienniczą dla firm z sektora żywności, targi zgromadziły wystawców z wyposażeniem hotelowym oraz restauracyjnym. Na stoiskach można było zobaczyć produkty takie jak: zastawa stołowa, szkło, dekoracje, wyposażenie kuchenne, pościel, materace, meble, itp. Dużą popularnością cieszyły się stoiska narodowe Włoch, Hiszpanii, Chin z tradycyjnymi lokalnymi produktami.

 

AAHAR-2019 1

Lista wystawców

Lista wystawców wg produktów

Strona wydarzenia


Targi Aahar posiadają duży potencjał dla polskich przedsiębiorców zainteresowanych ekspansją na rynek indyjski ze względu na dużą przestrzeń wystawiennicza, liczbę wystawców oraz odwiedzających.

W kontekście udziału w targach Aahar wato wspomnieć o potencjale sektora spożywczego oraz hotelarskiego dla współpracy polsko-indyjskiej. Sektor spożywczy to jeden z perspektywicznych sektorów dla polskiego przedsiębiorcy. Poprawiająca się sytuacja ekonomiczna Indii prowadzi do pozytywnych zmian w wielu sektorach - w tym w sektorze F&B, który według prognoz osiągnie wartość 18 mld USD do roku 2020 (wzrost o blisko 6 mld USD w stosunku do roku 2012). Ma na to wpływ główne: rosnąca zamożność społeczeństwa indyjskiego, postępująca zmiana nawyków żywieniowych oraz większy popyt na towary przetworzone, a także rozwój lokalnych sieci handlowych. Z kolei indyjski sektor turystyki i hotelarstwa jest jednym z 10 najbardziej rozwijających się sektorów w Indiach. Rosnąca liczba turystów zagranicznych odwiedzających Indie oraz rozwoju turystyki lokalnej pośród samych Indusów, nieprzerwanie skutkuje wzrostem popytu na wysokiej jakości wyposażenie hotelowe.

 

Zachęcamy do przeczytania krótkiego raportu nt. rynku spożywczego w Indiach znajdującego się pod linkiem: https://india.trade.gov.pl/pl/indie/analizy-rynkowe/288851,krotki-przewodnik-po-rynku-spozywczym-w-indiach.htm